I miss you :'(

Views
Rindu sungguh nina pada si dia. Hmm, Allah je tau betapa nina rindukan dia :')
 
Kerinduan kini kian terasa di hati ku
akn kehadiran mu sang kekasih
sungguh hati ini kian membara
d bakar oleh api kerinduan mu
hati ini ingin berjumpa
dengan mu wahai kekasih…

Aku akan selalu merindukan mu
duhai kekasih ku tercinta…..
akan ku berikan semua waktu,jam,menit,waktu
bahkn aku juga akan rela berikan
nafas dan raga ku ini hanya untukmu
duhai sang pujaan hati ku…..

aku sayang kamu untuk selamanya
walaupn bnyk cubaan yg akn menghalang d prjln’n ku
akan aku lewati semuanya dengan penuh kesabaran dan ketabahan kerana aku sayang kamu untuk selamanya,,,


Terukir indah bayangan dirimu di lubuk hati
Hadirkan sejuta cerita cintaku denganmu
Saat ku tak sanggup tuk mengatakan
Terucap indah stiap kata yang terucap olehmu
Yang slalu mendamaikan hatiku
Namun perlu aku sedari
Kau jauh dengan ku

Saat aku merindukanmu
Yang kini jauh denganku
Walaupun aku selalu berharap ingin bertemu denganmu
Dan pada suatu akhirnya kau pun datang dan memelukku

Dekapan hangat tubuhmu mampu tuk menenangkan hatiku
Tak kan pernah aku melepaskan pelukan itu
Kerana aku kan slalu ingin bersama denganmu…

copy paste

 
 
 
  Rindu syg :'(

con amore, Nina


0 pinkberry: